活動花絮

  • 2 月 2024

    校友會 歲末圍爐夜繽紛

    2024/02/03

    有冇見過夜晚仲咁熱鬧既校園呢?校友會嘅「歲末圍爐夜繽紛」終於喺剛剛過去嘅星期六晚上舉行咗,活動非常豐富,除左sing夢舞台俾一眾校友一展歌喉,仲有Mario kart賽車比賽,更有充氣城堡俾大小朋友重拾童真,當然唔少得有靚靚打卡位俾大家留下倩影。但大家最難忘嘅都係一邊遊歷母校,一邊同昔日師長及朋友回憶往事,最後大家都玩到唔捨得走啊!學校40周年校慶嘅主題之一就係「傳承」,希望日後都可以見到咁多校友返到嚟母校支持我地。

  • 11 月 2023

    校友會週年會員大會暨校友校董選舉

    2023/11/25

    校友會週年大會暨校友校董選舉於11月25日順利舉行,感謝各位校友撥冗蒞臨,令會議及選舉能順利完成。

  • 2 月 2023

    2023年新春燒烤晚會

    2023/02/11

    因疫情關係闊別數年的燒烤晚會再度重辦,本年校友會在2月11日舉行新春燒烤晚會,讓一眾校友有機會能與老師歡渡佳節。

  • 11 月 2022

    校友會週年會員大會暨校友校董選舉及和諧粉彩工作坊

    2022/11/26

    校友會週年大會暨校友校董選舉於11月26日順利舉行。本年度校友會在週年大會後舉辦了「和諧粉彩工作坊」,讓校友在畫畫中放下生活的煩擾,同時能回味兒時在母校的生活點滴。